IZABAN
cropped-logo__2_-removebg-preview.png

موسسه زبان‌های خارجه izaban

IZABAN
موسسه زبان‌های خارجه izaban
آموزش آنلاین زبان آلمانی در موسسه izaban
آموزشی

آموزش آنلاین زبان آلمانی

آموزش آنلاین زبان آلمانی همانند سایر کلاس‌های آنلاین آی زبان در محیطی کاملا پویا و مولتی مدیا همراه با آخرین امکانات آموزشی روز دنیا برگزار می‌شود. استفاده از تخته‌های هوشمند، زیرساخت شبکه و اپلیکیشن اختصاصی برگزاری کلاس زبان آنلاین از نقاط قوت موسسه آی زبان هستند.

آموزش آنلاین زبان انگلیسی در موسسه izaban
آموزشی

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای افرادی که به دنبال یادگیری سریع و آسان زبان انگلیسی هستند و به دلایل مختلف فرصت شرکت در کلاس‌های حضوری را ندارند یک گزینه عالی است که از هر کجای ایران و حتی جهان می‌توانید در کلاس‌های آنلاین آی زبان شرکت کنید.

بهترین پادکست های زبان انگلیسی مناسب برای سطح A
آموزشی

معرفی بهترین پادکست‌ها برای تقویت سطح مقدماتی (A1 و A2)

در سطوح A1 و A2 (سطوح مقدماتی) منابع شنیداری که به کمک آن‌ها بتوان به تقویت زبان انگلیسی پرداخت تا حدودی کمتر از سایر سطوح است. در این مقاله به طور خاص به معرفی پادکست‌هایی پرداخته‌ایم که برای سطح مقدماتی مناسب و قابل درک هستند و می‌توانند به تقویت زبان شما کمک کنند.

بهترین آهنگ های انگلیسی مناسب نوجوانان برای تقویت زبان
آموزشی

15 آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان نوجوانان

یادگیری و تقویت زبان انگلیسی به کمک گوش دادن به آهنگ و موزیک نه تنها خسته کننده نیست بلکه می‌تواند مهارت‌های listening و حتی speaking نوجوانان را نیز بهبود ببخشد و این روش یکی از روش‌های محبوب در میان رده سنی نوجوانان به حساب می‌آید.

بهترین کتاب های زبان انگلیسی مناسب برای نوجوانان
آموزشی

کتاب های زبان انگلیسی به ترتیب سطح برای نوجوانان

کتاب‌های زبان انگلیسی مناسب نوجوانان از تنوع بالایی برخوردار است. کتاب‌های مختلف زیادی در بازار وجود دارند که هرکدام برای سطحی خاصی طراحی و تولید شده‌اند. در این مقاله قصد داریم به ترتیب سطوح مختلف به معرفی این کتاب‌ها بپردازیم.

سطح بندی کتاب های مختلف آموزش زبان
آموزشی

معرفی کتاب های زبان انگلیسی به ترتیب سطح

استفاده از منابع مناسب برای پیشرفت در فرآیند یادگیری زبان انگلیسی امری بسیار مهم و حیاتی است. در این مقاله به معرفی و مقایسه مطرح‌ترین سری کتابهای آموزشی که بیشترین استفاده را در آموزشگاه‌های زبان دارند پرداخته‌ایم.

تعداد ترم های زبان انگلیسی
آموزشی

تعداد ترم های زبان انگلیسی – ترم‌های کلاس زبان به ترتیب

یکی از اولین سوالاتی که در ذهن افرادی که به تازگی می‌خواهند زبان انگلیسی را یاد بگیرند مرور می‌شود این است که “یادگیری زبان انگلیسی چند ترم طول می‌کشد؟” در این مقاله به بررسی سطوح مختلف زبان و زمانی که به هر سطح لازم است اختصاص دهید می‌پردازیم.

مدت زمان یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت به کشورهای خارجی
آموزشی

مدت زمان یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت چقدر است؟

یادگیری زبان به قصد مهاجرت هدف بسیاری از افرادی است که برای مهاجرت به سایر کشورها چمدان‌هایشان را آماده کرده‌اند. در این مقاله به فرآیند و مدت زمان یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت و نکات مربوط به آن پرداخته‌ایم.

دوره ی فشرده زبان انگلیسی چقدر طول می‌کشد؟
آموزشی

دوره ی فشرده زبان انگلیسی چقدر طول می‌کشد؟

یادگیری زبان به کمک دوره‌های فشرده هرچند که کامل نیست، اما می‌تواند به سرعت شما را به هدف‌تان برساند. در این مقاله به بررسی دوره‌های فشرده زبان انگلیسی و مدت زمان لازم برای یادگیری زبان به کمک دوره‌های فشرده پرداخته‌ایم.

ده تا از بهترین کانال های یوتویوب برای یادگیری زبان
آموزشی

۱۰ تا از بهترین کانال های یوتیوب برای یادگیری زبان

تقویت زبان به کمک کانال‌های یوتویوب یکی از روش‌های عالی و مناسب برای افرادی است که با مشاهده و گوش کردن یاد میگیرند. در این مقاله ده تا از بهترین کانال‌های یوتویوب که به کمک آن‌ها می‌توانید سطح زبان خود را بهبود ببخشید معرفی کرده‌ایم.

یادگیری لغات جدید در زبان انگلیسی
آموزشی

18 روش برای یادگیری لغات جدید در زبان انگلیسی

یادگیری و بخاطر سپاری لغات و کلمات جدید در زبان انگلیسی برای بسیاری از افراد به صورت یک چالش سخت و دشوار است، در این مقاله با بررسی 18 روش و نکته برای یادگیری لغات جدید این مسیر را برای شما راحت‌تر کرده‌ایم.

جملات و عبارات عاشقانه به زبان انگلیسی
آموزشی

50 جمله عاشقانه به زبان انگلیسی همراه با ترجمه

افراد در مسیر یادگیری زبان انگلیسی گاه با جملاتی زیبا رو به رو می شوند که ماهیتی عاشقانه داشته و می توانند حال معشوقشان را خوب کند. در این مقاله 50 تا از بهترین جملات عاشقانه انگلیسی را برایتان گلچین کرده‌ایم.

آموزشی

100 کلمه مخفف در زبان انگلیسی به همراه توضیحات کامل

بکار بردن عبارت‌ها مخفف در نوشتار انگلیسی یکی از نقاط قوتی است که می‌تواند شما را همانند انگلیسی زبانان جلوه دهد. در این مقاله با 100 تا از معروف‌ترین و پرکاربردترین عبارات مخفف یا abbreviation و معانی آن‌ها آشنا می‌شویم.

ده تا از بهترین انیمیشن ها برای تقویت زبان
آموزشی

10 تا از بهترین انیمیشن‌ها برای تقویت زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی به کمک انیمیشن یکی از بهترین روش‌های تقویت مهارت‌های زبانی در فرآیند یادگیری زبان انگلیسی است. در این مقاله ده تا از بهترین‌ انیمیشن‌ها برای سرگرمی و تقویت زبان را به شما معرفی کرده‌ایم.

ده تا از بهترین روش ها برای تقویت زبان انگلیسی
آموزشی

10 تا از بهترین روش‌های یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی همانند بسیاری از کارهای دیگر دارای فوت و فن‌هایی است که با دانستن آن‌ها فرآیند یادگیری‌تان سرعتی دوچندان خواهد گرفت. در این مقاله به ده مورد از این روش‌ها پرداخته‌ایم.

آموزشی

10 فیلم سینمایی برای تقویت زبان ترکی استانبولی

تماشای فیلم های ترکیه ای سالهاست بین ایرانیان رواج دارد، در این مطلب نیز قصد داریم شما را با ده مورد از بهترین فیلم‌های سینمایی به زبان ترکی استانبولی که به منظور یادگیری این زبان کاربرد دارند، آشنا کنیم

100-کلمه-پرکاربرد-انگلیسی
آموزشی

صد کلمه پر کاربرد در زبان انگلیسی

در زبان انگلیسی هم همانند سایر زبان برخی کلمات با تعداد دفعات بیشتری نسبت به سایر کلمات به کار برده می‌شوند در این مقاله با 100 مورد از آن‌ها آشنا می‌شویم.

آموزشی

معروف ترین ضرب المثل های انگلیسی به همراه ترجمه

یکی از بهترین راه ها برای تغییر چشم گیر سطح زبان، مسلط شدن به ضرب المثل های انگلیسی است. به همین منظور در این مطلب تصمیم گرفته ایم در مسیر افزایش سطح مکالمه شما چندین مورد از ضرب المثل های پرکاربرد زبان انگلیسی را خدمت شما شرح بدهیم.

چگونه-به-انگلیسی-خودمان-را-معرفی-کنیم
آموزشی

چگونه خودمان را به انگلیسی معرفی کنیم؟

اگر قصد داشته باشید ملاقاتی با فردی انگلیسی زبان که تابحال او را ندیده اید داشته باشید، چگونه خودتان را معرفی می‌کنید؟ در این مقاله روش‌های مختلف معرفی خودمان به زبان انگلیسی را بررسی کرده‌ایم.

بهترین پادکست ها برای یادگیری و تقویت زبان انگلیسی
آموزشی

بهترین پادکست‌های انگلیسی برای تقویت زبان

گوش دادن به پادکست‌های انگلیسی یکی از بهترین و موثرترین روش‌های تقویت مهارت‌های زبان به خصوص مهارت شنیداری است. در این مقاله 6 تا از بهترین پادکست‌های انگلیسی برای یادگیری را معرفی و بررسی کرده‌ایم.

بهترین-وبسایت-ها-و-اپلیکیشن-ها-برای-یادگیری-رایگان-زبان-انگلیسی
آموزشی

10 تا از بهترین سایت‌ها و برنامه‌های آموزش رایگان زبان انگلیسی

برای یادگیری و آموزش آنلاین زبان به صورت رایگان سایت ها و اپلیکیشن‌های مختلفی وجود دارند که در این مقاله به معرفی و بررسی ده تا از بهترین منابع یادگیری زبان که به صورت رایگان می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، پرداخته‌ایم.

تفاوت-انگلیسی-آمریکایی-و-بریتیش
آموزشی

تفاوت انگلیسی بریتیش و آمریکایی

در این مقاله یکبار برای همیشه به بررسی جزئیات تفاوت‌های انگلیسی بریتیش و امریکن پرداخته‌ایم و این دو لهجه را از جنبه‌های مختلف گرامری، واژگان و … با یکدیگر مقایسه کرده‌ایم.

یادگیری-زبان-را-کجا-شروع-کنیم
آموزشی

یادگیری زبان انگلیسی را از کجا شروع کنیم؟

شروع یادگیری زبان انگلیسی برای بسیاری از افراد سخت‌ترین قسمت کار است، قصد داریم با بررسی نکاتی که در شروع و مهم‌تر از آن ادامه دادن مسیر یادگیری انگلیسی باید به آن‌ها توجه کنید، اولین قدم را محکم برداریم.

بهترین سریال‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی
آموزشی

5 تا از بهترین سریال‌ها برای تقویت زبان انگلیسی

استفاده از فیلم و سریال‌های مناسب یکی از گزینه‌های جذابی است که می‌تواند به فرآیند یادگیری شما سرعت ببخشد. در این مقاله 5 تا از بهترین سریال‌های با زبان انگلیسی که برای تقویت مهارت زبانی شما مناسب هستند را معرفی کرده‌ایم.

بهترین فیلم های سینمایی برای تقویت و یادگیری زبان انگلیسی
آموزشی

5 تا از بهترین فیلم‌های سینمایی برای تقویت زبان

تماشا فیلم برای یادگیری و تقویت زبان انگلیسی و به خصوص مهارت شنیداری یکی از کارهای واجبی است که هر زبان آموزی برای انجام آن باید برنامه ریزی کند. در این مقاله به معرفی 5 فیلم سینمایی جذاب و پرطرفدار که به تقویت هرچه بیشتر مهارت شنیداری شما کمک می‌کنند پرداخته‌ایم.

یادگیری صفر تا صد زبان در خانه
آموزشی

یادگیری زبان انگلیسی از صفر تا صد در خانه

بسیاری از افراد امکان رفتن به کلاس های زبان را به دلایل مختلف ندارند. اما این به معنای محروم شدن آن ها از یادگیری زبان انگلیسی نیست. در این مقاله به این موضوع پرداخته‌ایم که چطور از داخل خانه و بدون بیرون رفتن از آن زبان انگلیسی خود را بهبود ببخشیم.

مزایا و معایب کلاس های آنلاین زبان
آموزشی

مزایا و معایب کلاس‌های زبان به صورت آنلاین

طرفدار کلاس‌های آنلاین هستید و یا از شرکت در آن‌ها متنفرید؟ در پایان این مقاله تمام زوایا این نوع کلاس‌ها را باهم مقایسه خواهیم کرد و قطعا نگاه شما نسبت به کلاس‌های آنلاین دگرگون خواهد شد.

کلاس-زبان-آنلاین-بهتره-یا-حضوری؟
آموزشی

کلاس زبان آنلاین بهتره یا حضوری؟

در این مقاله به بررسی و مقایسه کلاس‌های آنلاین و حضوری و جواب این پرسش که شرکت در کلاس‌های آنلاین بهتر است یا کلاس‌های حضوری پرداخته‌ایم.

مدت زمان لازم برای یادگیری زبان انگلیسی چقدر است؟
آموزشی

یادگیری زبان انگلیسی چقدر طول میکشد؟

یادگیری زبان انگلیسی نیازمند صرف وقت مناسب است. در این مقاله به میانگین زمان لازم و موارد تاثیر گذار در طول مدت زمان یادگیری زبان انگلیسی پرداخته‌ایم.

برای امتحان تعیین سطح چی بخونم؟
آموزشی

برای تعیین سطح زبان چی بخونم؟

اینکه چطور برای امتحان تعیین سطح زبان انگلیسی آماده شویم یکی از دغدغه‌های اصلی بسیاری از زبان آموزان است. در این مقاله به بررسی سوالات روتینی که معمولا در جلسات تعیین سطح به آن‌ها توجه می‌شود پرداخته‌ایم.