0
زبان آموز تا به امروز
0
کلاس در هر ترم

97%

رضایت زبان آموزان

0
روز فعالیت موسسه
یادگیری آلمانی
5/5

متد آموزش زبان آلمانی آکادمی زبان آلمانی izaban همواره بر اساس متد توصیه شده از سوی بخش فرهنگی سفارت آلمان در تهران می باشد که درحال حاضر در آکادمی آلمانی izaban نیز کتاب Starten Wir بعنوان جدید ترین و بروزترین متد آموزش زبان آلمانی برای آموزش زبان آلمانی از پایه بصورت حضوری و آنلاین به زبان آموزان تدریس می گردد.

دوره های آموزش زبان آلمانی بزرگسالان در آکادمی زبان آلمانی izaban مختص رده سنی ۱۸ سال به بالا بوده و از سطح پایه تا پیشرفته (مطابق جدول زیر) در ۶ سطح (A1,A2,B1,B2,C1,C2) با کتاب STARTEN WIR و Sicher از انتشارات Hueber آلمان برگزار می گردد و ویژه افرادیست که قصد یادگیری اصولی زبان آلمانی از پایه با هدف مهاجرت یا ادامه تحصیل در کشورهای آلمان، اتریش و سوئیس را دارند.

نکته ای که آموزش آلمانی آکادمی izaban را از سایر موسسات زبان آلمانی متمایز می کند، توجه به نیازهای آموزشی زبان آموزان در کلاس آلمانی با در نظر گرفتن محدودیت های زمانی، شرایط شغلی و تحصیلی آنها و ارائه راهکارهای کاربردی، منظم و سریع برای یادگیری آلمانی می باشد.

از دیگر نکات متمایز دوره های آکادمی زبان آلمانی سپهر بهره گیری از برجسته ترین اساتید زبان آلمانی تهران، استفاده از فایل های ویدئویی در کلاس آلمانی و برگزاری آزمونهای سنجش پیشرفت منطبق با آخرین استانداردهای انستیتوی گوته آلمان می باشد. همچنین با توجه به اینکه تقویت مکالمه زبان آلمانی یکی از اصلی ترین اهداف یادگیری زبان آلمانی می باشد.

مدیران و اساتید دپارتمان زبان آلمانی آکادمی زبان آلمانی izaban تمامی تلاش خود را به کار بسته اند تا با ایجاد فضای آموزشی پویا و سرزنده در کلاس آلمانی، فرصت یادگیری و تقویت مکالمه آلمانی را در موقعیت های شبیه سازی شده فراهم نمایند تا از این طریق زبان آموزان محترم را جهت شرکت در آزمون های انستیتوی گوته و اخذ مدرک مورد نظر آماده سازند.

دوره 9ماهه بزرگسالان

جذاب وکوتاه

دوره 9ماهه بزرگسالان

مقرون به صرفه

دوره 9ماهه بزرگسالان

سیستم آموزی به روز

دوره 9ماهه بزرگسالان

دوره های هوشمند

دوره 9ماهه بزرگسالان

محدود به کلاس نیست

توضیحات مهم دوره:

کتاب های family and friends

هزینه هر دوره:

382/000 تومان

چرا آموزش زبان آلمانی با کتاب STARTEN WIR ؟

Starten Wir درحال حاضر یکی از جدیدترین و بروزترین کتاب آموزش زبان آلمانی بزرگسالان می باشد که توسط آقای Rolf Brüseke از مشهورترین نویسندگان کتاب های آلمانی نگارش شده و توسط انتشارات Hueber آلمان منتشر شده است.

این انتشارات بعد از سری بسیار موفق و پرطرفدار کتاب های Menschen اقدام به چاپ کتاب starten wir نمود که اولین چاپ کتاب Starten Wir در سال ۲۰۱۷ انجام شد، اما استقبال رسمی از کتاب های Starten Wir در آموزشگاه گوته و دیگر آموزشگاه های زبان آلمانی در سراسر دنیا از سال ۲۰۱۹ اتفاق افتاده است. 

 

کتاب Starten Wir به تازگی در آموزشگاه های زبان آلمانی در ایران تدریس می شود و مورد تایید سفارت کشور آلمان در ایران نیز می باشد.

یادگیری صحبت به زبان

معرفی دوره های آموزش زبان آلمانی در آکادمی IZABAN

مدرسین کلاس های زبان

A1 (سطح آغازین)

آموزش زبان آلمانی از پایه در سطح A1 در اسپیکان مطابق جدول زیر بصورت زبان آلمانی فشرده و نیمه فشرده در ۲ ترم ۲۸ جلسه ای A1.1 و A1.2 برگزار می گردد و زبان آموزان در پایان این سطح از زبان آلمانی می توانند مکالمات روزمره و جملات ابتدایی که در رابطه با نیاز های عمومی و شخصی شان می باشد (مانند معرفی خود، خواندن علائم راهنما، پرسیدن ساده و …) را درک کرده و صحبت نمایند.


این سطح از آموزش زبان آلمانی در ایران طرفداران بسیاری دارد زیرا کسانی که برای پیوستن به خانواده، ازدواج و … قصد مهاجرت به آلمان، اتریش یا سوئیس را دارند، نیازمند اخذ این مدرک می باشند. آزمون A1 زبان آلمانی در هر ماه توسط موسسه گوته تهران و بخش فرهنگی سفارت اتریش به صورت رسمی برگزار می شود.

A2 (سطح مقدماتی)

کلاس آلمانی در سطح A2 در آکادمی زبان آلمانی IZABAN مطابق جدول زیر بصورت زبان آلمانی فشرده و نیمه فشرده در ۲ ترم ۲۸ جلسه ای A2.1 و A2.2 برگزار می گردد و زبان آموزان در پایان این سطح از یادگیری زبان آلمانی قادر به بیان و درک موضوعات مشخصی مانند گفتگوهای روزمره، اطلاعات شخصی، خانواده و محیط کار در موقعیت های ساده و معمول و همچنین درک مطالب پیچیده تری که در مقاله های کوتاه، روزنامه ها و تبلیغات نوشته شده است باشند.

یادگیری آنلاین زبان
مهاجرت با مدرک زبان

B1 (سطح متوسط)

کلاس زبان آلمانی در سطح B1 در آکادمی زبان آلمانی IZABAN مطابق جدول زیر بصورت زبان آلمانی فشرده و نیمه فشرده در ۳ ترم ۲۸ جلسه ای B1.1 و B1.2 و B1.3 برگزار می گردد و زبان آموزان در پایان این سطح از یادگیری زبان آلمانی به دایره وسیعی از لغات و واژگان دست پیدا خواهند کرد که به آنها کمک خواهد کرد با استفاده از این لغات در مورد رویاها، آرزوها، رخدادها، اهداف، تجارب و علایق شخصی خود بطور منسجم صحبت نمایند و در سفرهای خود به کشورهای آلمانی زبان اغلب نیازهای خود را برطرف نمایند.

B2 (سطح بالای متوسط)

کلاس آلمانی در سطح B2 در آکادمی زبان آلمانی IZABAN مطابق جدول زیر بصورت زبان آلمانی فشرده و نیمه فشرده در ۲ ترم ۲۸ جلسه ای B2.1 و B2.2 برگزار می گردد و زبان آموزان در پایان این سطح از آموزش زبان آلمانی قادر به درک و بیان مطالب انتزاعی یا پیشرفته تر به زبان آلمانی خواهند بود و می توانند در رشته تخصصی خود بحث های تخصصی تری را پیگیری نمایند و بدون آمادگی قبلی بطور روان و پیوسته صحبت کنند.

داوطلبان شرکت در این سطح از آموزش آلمانی عمدتاً افرادی هستند که قصد ادامه تحصیل در کشورهای آلمان یا اتریش را دارند، زیرا در حال حاضر بیشتر دانشگاههای آلمان جهت پذیرش دانشجو درخواست مدرک B2 را از متقاضیان دارند، از همین رو شرکت در آزمون این سطح از زبان آلمانی جهت اخذ مدرک طرفداران فراوانی در کشورمان دارد. این آزمون تقریبا در هر ماه توسط موسسه گوته تهران و بخش فرهنگی سفارت اتریش به صورت رسمی برگزار می شود.

برگزاری وبینار زبان
برگزاری کلاس زبان به صورت آنلاین در قالب وبینار

C1 (سطح پیشرفته)

این سطح از کلاس زبان آلمانی بزرگسالان جزو سطوح پیشرفته محسوب می گردد و زبان آموزان در پایان این سطح از آموزش زبان آلمانی قادر به درک متون طولانی شامل بخش بزرگی از واژه های سطح بالا و پیچیده خواهند بود و در نتیجه می توانند بدون تامل برای جستجوی لغات به راحتی و بطور روان به زبان آلمانی مکالمه نمایند.

یادگیری زبان با ما، به ثمر می رسد...

پشتیبانی izaban