IZABAN
cropped-logo__2_-removebg-preview.png

موسسه زبان‌های خارجه izaban

IZABAN
موسسه زبان‌های خارجه izaban
0
زبان آموز تا به امروز
0
تعداد کلاس در هر ترم

97%

رضایت زبان آموزان

0
روز فعالیت موسسه
دوره-مکالمه-ترکی-استانبولی
5/5

«مجموعه آموزش زبان ترکی برای کودکان» که در مراکز فرهنگی ترکی یونس امره از طرف مدرسان زبان ترکی و کارشاناسان مربوطه در یک کمیسون تهیه شده است که آکادمی زبان IZABAN نیز ازاین روش آموزشی مفید پیروی می کند و شامل کتاب‌های درس، کتاب‌های راهنمای معلم، ترانه‌ها و فایل‌های صوتی بخش شنیداری می‌شود.

کتاب‌ها دست آوردهای سطح A1 را شامل می‌شود. مخاطبان هدف «مجموعه آموزش زبان ترکی برای کودکان» گروه سنی 7 تا 13 سال می‌باشد. این مجموعه ابتدا برای آموزش به کودکان سوریه‌ای تحت حمایت موقت در ترکیه و همچنین برای تمامی کودکانی قصد دارند تا زبان ترکی استانبولی را به عنوان یک زبان خارجی فراگیرند و همچنین به منظور رفع نیاز منبع برای معلمان طراحی شده است. 

دوره 9ماهه کودکان

جذاب وکوتاه

دوره 9ماهه کودکان

مقرون به صرفه

دوره 9ماهه کودکان

سیستم آموزی به روز

دوره 9ماهه کودکان

دوره های هوشمند

دوره 9ماهه کودکان

محدود به کلاس نیست

توضیحات مهم دوره:

هزینه هر دوره:

382/000 تومان

فواید یادگیری زبان در دوران کودکی

فواید یادگیری زبان در دوران کودکی بسیار زیاد است. در صورتی که مایل هستید کودک شما بتواند به صورت روان به زبان ترکی استانبولی صحبت کند و در آینده کاملا به این زبان مسلط شود، دوره آموزش زبان ترکی استانبولی به کودکان برای سنین 6 تا 9 سال را به شما توصیه می کنیم.

 

دوره های آموزش زبان ترکی استانبولی کودک آکادمی زبان IZABAN از ویژگی های متعددی برخوردار است که موجب می شود کودک شما همانند افراد نیتیو زبان ترکی را بیاموزد.

آموزش زبان به کودکان
مدرسین کلاس های زبان

تمایز زبان ترکی کودکان آکادمیIZABAN با سایر آموزشگاه ها

  1. برگزاری کلاسها به تفکیک رده سنی کودکان و نوجوانان.
  2. استفاده از جدیدترین کتابهای روز دنیا مطابق با هر گروه سنی.
  3. استفاده از امکانات صوتی و تصویری در کلاسها جهت یادگیری هرچه بیشتر و مفیدتر کودکان.
  4. برگزاری کلاسهای پشتیبانی و رفع اشکال رایگان در طول دوره آموزش.
  5. ایجاد محیطی شاد و جذاب جهت برقراری ارتباطی دوستانه و صمیمی با سایر زبان آموزان.تمرکز ویژه بر آموزش مکالمه که بیشترین هدف در یادگیری زبان ترکی است.
  6. ارائه کارنامه اینترنتی با نمودار مقایسه ای پیشرفت در پایان هر ترم.
  7. اعطای مدرک معتبر پایان دوره مورد تایید وزارت علوم.

ویژگی های دوره آموزشی زبان ترکی استانبولی کودک IZABAN

  • آموزش توسط اساتید نیتیو(Native) و مدرسین زبان ترکی IZABAN.
  • آموزش زبان ترکی با استفاده از شعر، موزیک، نقاشی، بازی و سرگرمی.
  • آموزش اعداد و اشکال هندسی در زبان ترکی.
  • استفاده از به روز ترین منابع آموزشی کودک.
  • استفاده از انیمیشن های جذاب متناسب با سنین کودکان.
اهداف دوره های آموزش زبان

در دوره های آموزشی زبان ترکی کودکان IZABAN، از کتابها، سرگرمی ها و کارتون های گوناگونی برای تشویق کودکان به یادگیری بهتر زبان ترکی استانبولی استفاده می شود یکی از کتابهای معروف در این زمینه کتاب های Çocuklar İçin Türkçe هستند که موجب افزایش درک کودکان نسبت به زبان ترکی استانبولی و دو زبانه شدن کودک شما می گردد.

در کنار کلاس هایی که در طول هفته برای کودکان برگزار می گردد، به والدین توصیه می شود آهنگ های کودکانه زبان ترکی را در محیط خانه پخش کنند تا کودکان به اندازه  کافی در معرض این زبان قرار گیرند و گوش آنها با تفاوت های جزئی صدا ها بیشتر آشنا شود.

آموزش اشکال هندسی، رنگ ها و یادگیری شمارش اعداد و آواز خوانی با مربی آموزشی همگی از سرگرمی های ابتدایی هست که در کلیه کلاس های آموزش کودک سپهر انجام می گیرد . فعالیت هایی همچون انجام بازی های زبان ترکی، برچسب گذاری آیتم های درون اتاق و شناسایی آنها برای شروع به صحبت کردن از جمله فعالیت هایی است که موجب افزایش انگیزه در کودکان می شود.

یکی از عوامل بسیار موثر در یادگیری زبان ترکی برای کودکان، تماشای انیمیشن های جذاب و گوش دادن به آهنگ است. پس از مدتی کودکان می توانند آهنگ ها و انیمیشن های مورد علاقه ی خود را انتخاب کنند و با تماشای آنها در زمان های خارج از تایم کلاس، باعث آمادگی بیشتر  ذهن کودکان برای یادگیری موثر تر می شود.

یادگیری زبان با ما، به ثمر می رسد...

پشتیبانی izaban