IZABAN
cropped-logo__2_-removebg-preview.png

موسسه زبان‌های خارجه izaban

IZABAN
موسسه زبان‌های خارجه izaban
آموزش زبان فرانسه
آموزش زبان فرانسه بزرگسالان
ثبت نام کنید
0
زبان آموز در حال آموزش
0
تعداد کلاس در ترم جاری

97%

رضایت زبان آموزان

0
روز فعالیت موسسه
5/5

آموزش مکالمه زبان فرانسه در آکادمی زبان فرانسه IZABAN همواره بر اساس متد توصیه شده از سوی بخش فرهنگی سفارت فرانسه در تهران می باشد که درحال حاضر کتاب Mobile بعنوان جدید ترین و بروزترین متد آموزش زبان فرانسه از پایه بصورت حضوری و آنلاین به زبان آموزان تدریس می گردد.

دوره های آموزش زبان فرانسه بزرگسالان در IZABAN مختص رده سنی ۱۸ سال به بالا بوده و برای آموزش زبان فرانسه از پایه تا متوسطه با کتاب Mobile از انتشارات didier فرانسه برگزار می گردد و در سطوح متوسطه تا پیشرفته با کتاب Nouveau Rond-Point برگزار می گردد. 

شرکت در این دوره ها ویژه متقاضیانی است که قصد مهاجرت و زندگی در کشورهای فرانسه زبان یا قصد ادامه تحصیل و شرکت در آزمون کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای داخل کشور در حوزه زبان و ادبیات فرانسه، مترجمی زبان فرانسه، آموزش زبان فرانسه را دارند.

سپهر بیش از ۱4 سال است که با دستاوردها و عملکرد بسیار درخشان در حال برگزاری کلاس زبان فرانسه همانند آموزش در کلاس زبان فرانسه سفارت می باشد که در ادامه با نحوه عملکرد بهترین آموزشگاه زبان در تهران بیشتر آشنا خواهید شد.

دوره 9ماهه بزرگسالان

جذاب وکوتاه

دوره 9ماهه بزرگسالان

مقرون به صرفه

دوره 9ماهه بزرگسالان

سیستم آموزی به روز

دوره 9ماهه بزرگسالان

دوره های هوشمند

دوره 9ماهه بزرگسالان

محدود به کلاس نیست

توضیحات مهم دوره:

هزینه هر دوره:

382/000 تومان

ویژگی های دوره های آموزش زبان فرانسه

نکته قابل توجه ای که آکادمی زبان فرانسه IZABAN را از سایر موسسات متمایز می کند، توجه به نیازهای آموزشی زبان آموزان با در نظر گرفتن محدودیت های زمانی، شرایط شغلی و تحصیلی آنها و ارائه راهکارهای مفید آموزشی، منظم و سریع برای یادگیری زبان فرانسه از پایه می باشد. 

از ویژگی های دوره های آموزش زبان فرانسه آکادمی IZABAN بهره گیری از برجسته ترین اساتید زبان فرانسه تهران، استفاده از ویدئوهای جذاب آموزشی در کلاس فرانسه و برگزاری آزمونهای منظم سنجش پیشرفت منطبق با آخرین تغییرات و استانداردهای سفارت فرانسه می باشد. 

همچنین با توجه به اینکه تقویت مکالمه زبان فرانسه یکی از اصلی ترین اهداف یادگیری زبان فرانسه برای اغلب زبان آموزان می باشد، مدیران و اساتید دپارتمان زبان فرانسه IZABAN تمامی تلاش خود را به کار بسته اند تا با ایجاد فضایی پویا و سرزنده با ایجاد موقعیت های شبیه سازی شده در کلاس، فرصت یادگیری و تقویت مکالمه فرانسه را فراهم آورند و علاوه بر آن زبان آموزان را برای شرکت در آزمونهای سفارت فرانسه و کسب نمره قبولی آماده سازند.

برگزاری وبینار زبان
مدرسین کلاس های زبان

آموزش زبان فرانسه با کتاب Mobile

کتاب Mobile یا موبیل درحال حاضر یکی از جدیدترین و بروزترین کتاب آموزش زبان فرانسه برای بزرگسالان می باشد که توسط Alice Reboul از مشهورترین نویسندگان کتاب های آموزش زبان فرانسه نگارش شده و توسط انتشارات didier فرانسه در سال ۲۰۱۹ منتشر شده است. مجموعه کتاب Mobile برخلاف سایر کتاب یادگیری زبان فرانسه، شامل تمامی امکانات کمک آموزشی از قبیل فایل های شنیداری و ویدئوهای جذاب آموزشی با کیفیت بسیار بالا می باشد و بر اساس رویکرد کنشگرا (Approche Actionnelle) و تعاملی (Approche Communicative) بر پایه مکالمات و واژگان به روز زبان فرانسه تدوین گردیده است.

دلیل انتخاب کتاب موبیل در سپهر بعنوان بهترین آموزشگاه زبان فرانسه، غنی بودن آن از جملات و اصطحالات پرکاربرد و به روز زبان فرانسه، و همسو بودن آن با روش آموزشی بخش فرهنگی سفارت فرانسه می باشد.

معرفی دوره های آموزش زبان فرانسه در آکادمی izabzn

مدرسین کلاس های زبان

A1 (سطح پایه)

آموزش زبان فرانسه مبتدی در آکادمی IZABAN با کتاب Mobile در ۲ ترم ۲۸ جلسه ای برگزار می گردد و مختص زبان آموزانی است که بدون هیچ پیش زمینه ای مایل به یادگیری زبان فرانسه مبتدی می باشند. 

زبان آموزان در پایان این سطح از آموزش زبان فرانسه قادر خواهند بود تا با بهره گیری از واژگان ساده و محاوره ای و با کمک ساختارهای گرامری ساده، مکالمات روزمره و جملات ابتدایی که در رابطه با نیاز های عمومی و شخصی می باشد (مانند معرفی خود، خواندن علائم راهنما، احوالپرسی ساده و …) را درک کرده و صحبت نمایند و در آزمونهای بین المللی زبان فرانسه همانند DELF, TEF, TCF مربوط به سطح A1 شرکت نمایند.

A2 (سطح مقدماتی)

این سطح از آموزش زبان فرانسه در آکادمی IZABAN نیز با کتاب Mobile در ۲ ترم ۲۸ جلسه ای برگزار می گردد و زبان آموزان در پایان این سطح از آموزش فرانسه قادر به مکالمه فرانسه و بیان و درک موضوعات مشخصی مانند گفتگوهای روزمره، اطلاعات شخصی، خانواده و محیط کار در موقعیت های ساده و معمول خواهند بود و همچنین می توانند مطالب پیچیده تری که در مقاله های کوتاه، روزنامه ها و تبلیغات نوشته شده است را درک نمایند.

یادگیری آنلاین زبان
مهاجرت با مدرک زبان

B1 (سطح متوسط)

در کلاس زبان فرانسه آکادمی IZABAN، سطح B1 با کتاب Rond-Point در ۲ ترم ۲۸ جلسه ای برگزار می گردد.

 زبان آموزان در پایان این سطح از آموزش زبان فرانسه به دایره وسیعی از لغات و واژگان دست پیدا خواهند کرد که به آنها کمک خواهد کرد با استفاده از این لغات در مورد رویاها، آرزوها، رخدادها، اهداف، تجارب و علایق شخصی خود بطور منسجم صحبت نمایند و در سفرهای خود به کشورهای فرانسوی زبان اغلب نیازهای خود را برطرف نمایند.

B2 (سطح بالای متوسط)

این سطح از آموزش زبان فرانسه در آکادمی IZABAN نیز با کتاب Rond-Point در ۲ ترم ۲۸ جلسه ای برگزار می گردد و زبان آموزان در پایان این سطح از آموزش زبان فرانسه قادر به درک و بیان مطالب با طیف وسیعی از متون سخت، طولانی، انتزاعی و پیشرفته به زبان فرانسه خواهند بود و می توانند در رشته تخصصی خود بحث های جدی و تخصصی تری را پیگیری نمایند و بدون آمادگی قبلی بطور روان، سلیس و پیوسته صحبت کنند.

چنانچه قبلا زبان فرانسه را آموزش دیده اید و اکنون تمایل به شرکت در کلاس زبان فرانسه را دارید، می توانید بصورت کاملا رایگان در آزمون تعیین سطح آنلاین در همین وبسایت شرکت نمایید. و از سطح دقیق و واقعی زبان خود مطلع شوید.

برگزاری وبینار زبان
مدرسین کلاس های زبان

نحوه برگزاری کلاسهای زبان فرانسه

استانداردهای آموزشی زبان

اهداف آموزش زبان فرانسه بزرگسالان

برگزاری کلاس زبان به صورت آنلاین در قالب وبینار

تمایز خدمات آموزش زبان فرانسوی آموزشگاه زبان فرانسه IZABAN با سایر آموزشگاه ها

پشتیبانی کلاس های زبان zaban چگونه است

سایر خدمات دپارتمان آموزش زبان فرانسه آکادمی زبان IZABAN

یادگیری زبان با ما، به ثمر می رسد...

پشتیبانی izaban