IZABAN
cropped-logo__2_-removebg-preview.png

موسسه زبان‌های خارجه izaban

IZABAN
موسسه زبان‌های خارجه izaban
0
زبان آموز در حال آموزش
0
تعداد کلاس در ترم جاری

97%

رضایت زبان آموزان

0
سال آموزش مستمر
دوره آمادگی آزمون ielts
5/5

دوره های آیلتس گروهی آکادمی IZABAN حاصل سال‌ها کار برترین اساتید IELTS کشور و به کار گیری اساتید خبره و کارآمد در این آزمون است.
در این دوره شیوه ها و نکات هر 4 مهارت اصلی آزمون IELTS به طور کامل تدریس شده و زبان آموزان پس از طی کامل دوره می‌توانند به نمره مد نظر خود برسند البته مشروط بر اینکه سطح زبان عمومی ایشان با نمره مد نظر تطابق داشته باشد.
در این کلاس‌ها در 48 جلسه، روی هر چهار مهارت اصلی صحبت کردن (Speaking)، گوش کردن (Listening)، خواندن (Reading) و نوشتن (Writing) با رویکرد گرفتن بهترین نتیجه کار شده و تمامی تکنیک‌ ها و نکات لازم برای گرفتن نمره هر چه بالاتر در آزمون آیلتس به شما آموزش داده خواهد شد.
شرکت در دوره آیلتس (IELTS) و کلاس های جانبی دیگر در آکادمی IZABAN، نه تنها چگونگی امتحان دادن را به شما آموزش داده بلکه باعث می‌شود نمره آیلتس شما به طور متوسط بین 0.5 تا 1 نمره بالاتر رود.

دوره آیلتس (IELTS)

جذاب وکوتاه

دوره آیلتس (IELTS)

مقرون به صرفه

دوره آیلتس (IELTS)

سیستم آموزی به روز

دوره آیلتس (IELTS)

دوره های هوشمند

دوره آیلتس (IELTS)

محدود به کلاس نیست

توضیحات مهم دوره:

کتاب های مایندست مخصوص آمادگی ایلتس

هزینه هر دوره:

780/000 تومان

اهداف دوره های آموزش زبان

اهداف دوره (IELTS)

هدف اصلی دوره آموزش آیلتس آماده‌سازی هر چه بیشتر و دقیق‌تر متقاضیان شرکت در آزمون آیلتس در بازه زمانی کوتاه است، به طوری‌که هر متقاضی با هر دانش و مهارت زبانی بتواند طی مدتی معین خود را به نمره مورد نظر برساند.
مخاطبین این دوره عمدتا” متقاضیان ادامه تحصیل در خارج از ایران، مهاجرت‌کنندگان به کشورهای انگلیسی زبان، داوطلبان شرکت در آزمون دکترای داخل کشور و متخصصان رشته‌های مختلف که قصد دارند در دوره‌های تخصصی بین‌المللی در خارج از ایران شرکت کنند، می باشند.

خواندن کمتر مشاهده
متد و کتاب های استفاده شده در کلاس های زبان

کتاب‌ها و منابع دوره آیلتس:

منبعی که در این دوره مورد استفاده قرار می گیرد، مجموعه جدید و 4 سطحی Mindset است. این مجموعه که توسط انتشارات کمبریج منتشر شده تلاش می کند است تا زبان آموزان را درگیر طیف گسترده ای از موضوعات آیلتس کرده و آنها را با همه مهارت ها و استراتژی هایی که جهت آمادگی کامل برای این آزمون نیاز دارند، آشنا سازد. از دیگر ویژگی های این مجموعه آن است که مهارت های زبانی را در قالبی متناسب با آزمون آیلتس ارائه کرده و زمینه شناخت هر چه بیشتر این آزمون را از طریق تمرین های واقعی و مشابه آزمون اصلی فراهم می نماید.

خواندن کمتر مشاهده
پشتیبانی کلاس های زبان zaban چگونه است

تعیین سطح و ثبت نام در دوره آیلتس:

سطح شما برای شرکت در دوره های تکنیک IELTS کاملا تابع نمره مد نظر شما به شرح زیر خواهد بود:

نمره مد نظرحداقل سطح مورد نیاز

5 (ACADEMIC & GENERAL(Intermediate

6 (ACADEMIC & GENERAL(Upper-Intermediate

7 (ACADEMIC & GENERAL(Advanced

در صورتی که سطح شما با نمره مورد نظرتان متناسب است، می‌توانید وارد کلاس های آمادگی برای آزمون آیلتس (IELTS) شوید. در غیر این صورت، باید در کلاس های Pre IELTS شرکت کرده تا سطح دانش انگلیسی شما به میزان مورد نیاز برسد.

سوپروایزر آکادمی آنلاین زبان با دانش بالای علمی و دانشگاهی همه روزه مشغول به فعالیت هستند، تعیین سطح و مشاوره رایگان همه روزه از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 13:30 صبح تا 18:30 شب به صورت شفاهی و رایگان انجام شده و پس از تعیین سطح، زبان آموزان می‌توانند اقدام به ثبت نام کنند.

خواندن کمتر مشاهده
یادگیری صحبت به زبان

مدرسین دوره‌ آیلتس:

تمامی مدرسین دوره های IELTS دارای حداقل 8 سال سابقه مفید فقط در زمینه تدریس این آزمون هستند و و اکثر قریب به اتفاق این اساتید دارای مدرک دکترا آموزش زبان انگلیسی می باشند.

با افتخار اعلام میکنیم که اکنون آکادمی سپهر دارای قوی‌ترین نیروهای انسانی در زمینه آزمون IELTS بوده و این امر موجب شده بالغ بر 90 درصد متقاضیان به نمره مد نظر خود دست یابند

خواندن کمتر مشاهده
مدرسین کلاس های زبان

آزمون آزمایشی آیلتس (IELTS Mock):

از آنجا که شرکت در آزمون های آزمایشی تاثیر فراوانی در موفقیت در آزمون اصلی خواهد داشت شرکت در این آزمون‌ها می‌تواند بسیار سرنوشت ساز باشد. به علاوه هر چه قدر محیط و شیوه برگزاری این آزمون به آزمون اصلی نزدیکتر باشد می‌تواند از تنش و استرس متقاضیان در آزمون اصلی بکاهد. در همین راستا در آکادمی آنلاین زبان هر ماه دو بار آزمون آزمایشی آیلتس (IELTS Mock) برگزار می‌کنیم.

با جرات عنوان می‌کنیم این آزمون کاملا منطبق با شرایط آزمون اصلی است چون:

1- تمامی سوالات از خارج از کشور و از منابع معتبر خریداری شده که کاملا استاندارد بوده و شما هرگز این سوالات را در هیچ کجا مشاهده نکرده‌اید (سوالات Unseen هستند).

2- هدست‌های به کار رفته در آزمون Listening دارای بالاترین کیفیت ممکن و دقیقا همان هدست‌های آزمون اصلی شما خواهند بود.

4- ممتحن‌های آزمون های آزمایشی آیلتس از برترین و با سابقه ترین مدرسین IELTS کشور هستند که در کنار آزمون تمامی متقاضیان را به نحو احسن راهنمایی خواهند کرد.

5- از آنجا که عمده ضعف متقاضیان شرکت در این آزمون مهارت Writing بوده و همیشه برای تمامی شرکت کنندگان در این آزمون دغدغه اصلی است، برگه Writing در روز آزمون شفاهی در حضور خود متقاضی به مدت 40 دقیقه تصحیح، کلیه اشکالات به زبان آموز ارائه و نکات لازم تدریس می‌گردد.

6- صوت آزمون شفاهی و پاسخنامه های READING,LISTENING,WRITING در پروفایل اختصاصی متقاضی بارگذاری خواهد شد تا بتواند اشکالات خود را مشاهده کرده و برطرف نماید.

 

خواندن کمتر مشاهده
در کلاس های آموزش آنلاین و حضوری زبان چند نفر شرکت میکنند

طول دوره آیلتس/ IELTS:

دوره آیلتس 17 ترم به طول می انجامد که هر ترم شامل 12 جلسه 90 دقیقه ای می باشد. البته زبان آموزانی که مبتدی هستند می بایست دوره Pre-IELTS را نیز قبل از دوره آیلتس بگذرانند. دوره Pre-IELTS نیز شامل 7 ترم 12 جلسه ای می باشد.

خواندن کمتر مشاهده
تکنیک آزمون آیلتس

آیا آیلتس فقط نیاز به تکنیک دارد یا دانش انگلیسی بالا هم برای موفقیت در آیلتس مهم است؟

شاید تا همین چند سال پیش بود که بعضی زبان آموزان با دانش انگلیسی نه چندان بالا صرفا با حفظ کردن یک سری عبارات مشخص و تکنیک های خاص، می‌توانستند نمره نسبتا قابل قبولی در امتحان آیلتس بگیرند. اما امروزه با به روز رسانی الگوریتم‌های تصحیح سوالات و ملاک‌های ارزیابی در آیلتس، این روش‌ها دیگر جواب نداده و شما با این کارها نمره‌ای بیشتر از 5 یا 5.5 نخواهید گرفت.

دانش انگلیسی شما برای موفقیت در آزمون آیلتس قطعا مهم است. پس در دوره آیلتس (IELTS) یا Pre IELTS خود علاوه بر یادگیری تکنیک‌ها برای دستور زبان و دایره واژگان خود هم اهمیت زیادی قائل باشید.

آیلتس جنرال بهتر است یا آکادمیک؟ فرق دو امتحان با هم چیست؟

اگر به دنبال تحصیل در یک کشور خارجی هستید، معمولا مدل آکادمیک برای شما پیشنهاد شده و اگر صرفا قصد زندگی و کار در آن کشور را دارید، باید در ماژول جنرال امتحان بدهید. البته باز هم بهتر است در این باره با وکیل خود مشورت کنید!

فرق آزمون جنرال و آکادمیک در بخش‌های خواندن (Reading) و نوشتن (Writing) آنهاست.

در بخش Reading ماژول آکادمیک، 3 متن طولانی وجود دارد که به صورت توصیفی، واقعی و تحلیلی هستند و ممکن است شامل جدول و نمودارهای مختلف باشند. اما در مدل جنرال، 5 یا 6 متن وجود دارد که کوتاه بوده و تنها متن طولانی این بخش هم درباره موضوعی عمومی است.

در بخش Writing مدل آکادمیک در سوال اول باید درباره یک جدول یا نمودار یک توصیف بنویسید و در سوال دوم هم یک انشا. در مدل جنرال، سوال اول نوشتن یک نامه و سوال دوم نوشتن یک انشا است.

آمادگی برای آزمون ایتلس
دوره آمادگی آزمون ایلتس

چقدر طول می‌کشد آیلتس بگیرم؟ چقدر باید برای مطالعه وقت بگذارم؟

همه چیز بستگی به دانش زبانی و نمره مورد نظر شما دارد. زمانی که آماده شرکت در دوره اصلی آیلتس هستید، به 48 جلسه گروهی یا 24 جلسه خصوصی نیاز دارید (سرعت کار در کلاس‌های خصوصی آیلتس یک و نیم تا دو برابر کلاس های گروهی است). زمانی که لازم است برای مطالعه و شرکت در کلاس بگذارید بستگی به سطح شما، نمره مورد نظر شما و زمان‌های شما دارد. برای اطلاعات بیشتر، حتما با متخصصان ما مشورت کنید!

یادگیری زبان با ما، به ثمر می رسد...

پشتیبانی izaban