IZABAN
cropped-logo__2_-removebg-preview.png

موسسه زبان‌های خارجه izaban

IZABAN
موسسه زبان‌های خارجه izaban
آموزش دوره تربیت مدرس TTC
ثبت نام کنید
0
مدرس تا به امروز
0
تعداد کلاس در هر ترم

97%

رضایت مدرسان

0
روز فعالیت موسسه
یادگیری آنلاین زبان
5/5

عبارت TTC که مخفف Teacher Training Course است، به معنی “دوره تربیت مدرس” است. دوره TTC، مناسب کسانی است که اشکالات آنها در زبان انگلیسی رفع شده، از نظر دانش زبان انگلیسی در سطح بالایی قرار داشته و قصد دارند به صورت حرفه‌ای به تدریس زبان انگلیسی بپردازند.

شرکت در کلاس TTC ابتدای راه تدریس زبان انگلیسی بوده و بعد از آن می‌توان در دوره های حرفه‌ای تدریس زبان انگلیسی مثل DELTA,CELTA و… شرکت کرد.

شرکت کنندگان در کلاس های TTC اصول و مبانی تدریس زبان انگلیسی را از جمله Language System و Language Skills را می‌آموزند.

دوره تربیت مدرس TTC

جذاب وکوتاه

دوره تربیت مدرس TTC

مقرون به صرفه

دوره تربیت مدرس TTC

سیستم آموزی به روز

دوره تربیت مدرس TTC

دوره های هوشمند

دوره تربیت مدرس TTC

محدود به کلاس نیست

توضیحات مهم دوره:

کتاب زبان

هزینه هر دوره:

تماس بگیرید

متد و کتاب های استفاده شده در کلاس های زبان

کتاب های دوره

از آنجا که این دوره بسیار جامع است تمرکز بر روی یک کتاب به هیچ وجه منطقی و علمی نبوده و در نتیجه موسسه از بالای 20 منبع معتبر به صورت جزوه با زبان آموزان کار خواهد کرد. اگرچه چند مورد از منابع جهت آشنایی شما معرفی می‌شوند.

خواندن کمتر مشاهده
یادگیری صحبت به زبان

ویژگی های دوره

از آنجا که تاکید آکادمی در کنار ارتقاء کلیه مهارت های زبانی دانشجویان بر پیشرفت مهارت گفتاری آن ها می باشد، تعداد نفرات کلاس 7 تا 10 نفره بسته شده که این تعداد نفرات محدود به استاد این اجازه را خواهد داد که زمان کافی را برای تک تک زبان آموزان صرف کند و به دانشجویان نیز فرصت کافی برای مکالمات ارایه دهد.

زبان آموزان به راحتی می توانند به صورت گروهی یا دو نفره در مباحث کلاس حضور داشته باشند و مکالمه آنها به سرعت ارتقا یابد.

از آنجایی که بر اساس اصول آموزشی زبان آموز محور (learner-centered teaching) دانشجو در کانون توجه قرار خواهد گرفت، پژوهش ها نشان می دهند که متغیرهای شخصی زبان آموزان از قبیل متغیرهای شخصیتی (Personality variables)، تفاوت های فردی (Individual differences) و مهارت های فردی (Personal skills)تاثیر بسزایی بر میزان پیشرفت زبان آموزان در زبان دوم دارند و جدا از مهارت های زبانی، زبان آموزان به تقویت مهارت های فرا زبانی نیز نیاز دارند تا بتوانند از زبان نو آموخته به نحو احسن استفاده کنند. این موارد جزء مسائلی است که در دوره آموزش زبان بزرگسالان مد نظر قرار می‌گیرد.
​​​​​​​
لازم به ذکر است که علاوه بر موارد فوق، دوره آموزش زبان ارتقا مــهارت های متــعددی از جــمله Critical Thinking (تفکر انتقادی)، Reflective Thinking (تفکر انعکاسی)، Autonomy (خود گردانی)، Self-efficiency (خود کارآمدی)، Accountability (مسئولیت پذیری)، Motivation (انگیزش)، Self-evaluation (خود ارزیابی) و غیره در دستور کار خود قرار می‌دهد.
​​​​​​​
از دیگر ویژگی‌های مهم این دوره، آماده‌سازی زبان آموزان برای شرکت در آزمون های بین المللی مانند IELTS ، iBT و … می‌باشد. به عبارت دیگر، زبان آموزان پس از گذراندن سطوح لازم بر اساس نمره مورد نیاز خود (طبق چارت آموزشی) می‌توانند در دوره های آمادگی آزمون های بین المللی شرکت نمایند.​​​​​​​

خواندن کمتر مشاهده
در کلاس های آموزش آنلاین و حضوری زبان چند نفر شرکت میکنند

تعداد نفرات / جلسات

تعداد نفرات:

دوره TTC با حداقل تعداد نفرات 7 و حداکثر 12 نفر تشکیل می‌شود.

تعداد جلسات:
کل تعداد جلسات دوره 20 جلسه 90 دقیقه ای می‌‎باشد. علاوه بر این 20 جلسه، متقاضیان باید حداقل 6 ساعت (چهار جلسه یک ساعت و نیمه) در کلاس های آموزش زبان انگلیسی با حضور یکی از استادان آکادمی آنلاین زبان شرکت کنند (Seen Observation داشته باشند) تا با روش ها و تکنیک های تدریس از نزدیک و به صورت عملی آشنا شوند.

خواندن کمتر مشاهده
مدرسین کلاس های زبان

شرایط شرکت در دوره TTC

برای شرکت در دوره TTC بایستی سطح زبان شما حداقل در حد پیشرفته (Advanced) یا C1 باشد و بتوانید به صورت روان، بدون هیچ اشکال ساختاری و با دامنه واژگان متناسبی به زبان انگلیسی ارتباط برقرار کنید.
در صورتی که دانش زبان انگلیسی شما به این سطح نرسیده است، بایستی در کلاس های آموزش زبان انگلیسی شرکت کنید تا زبان شما به سطح مطلوب برسد.

خواندن کمتر مشاهده
دوره تربیت مدرس ttc

مدرک پایان دوره:

در صورت موفقیت در دوره TTC در آکادمی آنلاین زبان، به شما مدرک پایان دوره TTC با مهر وزارت علوم و با امتیاز Pass A یا Pass B یا Pass ارائه می‌شود.
شایان ذکر است از آنجا که یکی از شرایط تدریس زبان انگلیسی در آکادمی آنلاین زبان داشتن حداقل سه سال سابقه تدریس است، بعد از اتمام دوره باید این مدت را در یکی از آموزشگاه های دیگر به تدریس بپردازید تا بتوانید با آکادمی آنلاین زبان همکاری کنید. تنها در صورتی که قبل از شرکت در کلاس TTC حداقل سه سال سابقه تدریس داشته اید می‌توانید با گرفتن امتیاز Pass A در آنلاین زبان تدریس کنید.​​​​​​​

خواندن کمتر مشاهده
آزمون های زبان

آشنایی با امتحانات دوره:

دوره فوق هیچ آزمون کتبی ندارد و صرفا در جلسه پایانی دوره که TP یا Teaching Practice نام دارد، متقاضیان یک دموی نهایی ارائه داده که اصلی ترین نقش را در نمره پایان ترم آنها داشته و مایقی نمره نیز بر اساس پروژه های محوله به متقاضیان ارزیابی خواهد شد.

خواندن کمتر مشاهده

یادگیری زبان با ما، به ثمر می رسد...

پشتیبانی izaban